Zarząd Pomorskiego Banku Spółdzielczego w Świdwinie mając na uwadze aktualnie panującą w kraju sytuację sanitarno – epidemiologiczną związaną z rozprzestrzenianiem się wirusa SARS - CoV-2 ( COVID-19 ) oraz mając na uwadze zalecenia Głównego Inspektora Sanitarnego i Wojewody Zachodniopomorskiego informuje o :

 

 

Czasowym wprowadzeniu ograniczeń w funkcjonowaniu poszczególnych placówek od 16.03.2020

(aktualizacja 12-06-2020)

Oddział w Czaplinku  będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 8:30 do 16:00
Oddział w Będzinie  będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 7:45 do 15:15
Oddział w Gościnie  będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 8:00 do 15:30
Oddział w Rymaniu będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 8:00 do 15:30
Oddział w Świdwinie 

będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 8:30 do 16:00

Oddział w Bornem Sulinowie oddział będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 8:30 do 16:00
Filia Oddziału w Świdwinie będzie obsługiwała Klientów w godzinach od 8:00 do 15:30
Punkt Kasowy w Sławoborzu

będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 7:15 do 14:00

Punkt Kasowy w Rąbinie

będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 7:15 do 14:00

Punkt Kasowy w Brzeżnie

będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 7:15 do 14:00

Punkt Kasowy w Siemyslu będzie obsługiwał Klientów w godzinach od 7:15 do 14:00

Przypominamy, że macie Państwo do dyspozycji liczne formy bankowości elektronicznej – bankowość internetową, płatności mobilne z wykorzystaniem telefonów, a także karty płatnicze.

Wszelkie funkcje bankowości elektronicznej i płatności mobilnych nie ulegają zmianie.

Uprzejmie informujemy, że w przypadku np. utraty karty możecie Państwo kontaktować się z infolinią tel. 22 515 31 50.

Aktualne zasady obsługi:

01

W placówce naszego Banku, w tym samym czasie może przebywać tylko ograniczona liczba Klientów,
02

Na obsługę proszę poczekać w wyznaczonych miejscach lub przed wejściem do placówki naszego Banku
03

W placówce naszego Banku należy zachować odpowiednią odległość od przebywających tam w tym samym czasie pozostałych Klientów.

Jednocześnie w związku z aktualną sytuacją mogą ulec wydłużeniu niektóre z czynności jak np.:

01

Decyzje kredytowe, podpisywanie umów i uruchamianie kredytów,
02

Otwieranie nowych produktów i zamawianie usług.

Prosimy o cierpliwość.

Szczegóły dotyczące przywrócenia dotychczasowej działalności bankowej w Oddziałach Banku, zostaną podane do publicznej wiadomości w oddzielnych komunikatach w każdej placówce Banku oraz na stronie internetowej pomorski-bs.pl

Apelujemy do Państwa, aby ograniczyć wizyty w placówkach Banku. Wiele spraw można załatwić za pośrednictwem bankowości elektronicznej. Dokładamy wszelkich starań, aby zaistniała sytuacja była jak najmniej odczuwalna dla Państwa.


Za wszelkie niedogodności serdecznie przepraszamy. Prosimy o wyrozumiałość.

Zarząd PBS w Świdwinie

Więcej informacji o koronawirusie znajdziesz na www.gis.gov.pl, gov.pl/koronawirus i bezpłatnej infolinii NFZ 800-190-590.

Infolinia 800 88 88 88
Bankomaty SGB
Zastrzeganie kart (22) 515 31 50
Kursy walut
Komunikaty